Czy warto inwestować w tradycyjne materiały promocyjne?

0
1441
Czy warto inwestować w tradycyjne materiały promocyjne

Każdy z nas wie, że pomimo mijających lat i nowych form promocji, ulotki wciąż cieszą się popularnością. Czy jednak wciąż są tak samo skuteczne jak wtedy, gdy marketing cyfrowy był mniej powszechny?

Ulotka jako uzupełnienie

Należy przede wszystkim pamiętać, że sama ulotka nie załatwi tyle, co kiedyś. W dobie zmieniających się metod promocyjnych należałoby w pierwszej kolejności postawić jednak na bannery i ścianki aktywne. Sprawdzają się one idealnie w przypadku dobrze zagospodarowanego stoiska, przykuwają uwagę i sprawiają, że nie można oderwać od nich wzroku. W przeciwieństwie do ulotek są widoczne z daleka i dają nam możliwość rozmieszczenia w różnych miejscach, dając równocześnie znać, gdzie szukać naszego stoiska, bądź sklepu.

Mając możliwość umieszczenia spotu reklamowego na ściance aktywnej, albo z wykorzystaniem technologii hologramu, zadbamy o uwagę potencjalnych klientów odpowiednio ciekawą wideo prezentację. Warto zająć się tym odpowiednio wcześniej, by wszystko było dopięte na „ostatni guzik” w momencie wprowadzenia takiej reklamy na rynek. Posiadanie własnego sprzętu ułatwia zdecydowanie podejście do sprawy i pozwala na nadanie stoisku profesjonalnego wygląd.

Ulotka jako mobilna oferta

Zadrukowany i dobrze złożony kawałek papieru może stać się świetną promocją firmy i dobrym nośnikiem informacji skierowanym do indywidualnego Klienta. Warto dodać, że ulotki reklamowe wciąż odgrywają szczególnie istotną rolę w początkowej fazie prowadzenia działalności. Mimo upływu czasu nie tracą znacznie na wartości. Stają się natomiast jednym z wielu dostępnych mediów, z jakich możemy skorzystać. Warto zadbać o to, by odpowiednio się prezentowały i przyciągały uwagę. Należy zatroszczyć się także o odpowiedni sposób prezencji materiałów: dobrym wyborem będzie stojak dopasowany kolorystycznie do identyfikacji wizualnej Twojej firmy.

Klienci zwracają uwagę na ulotki licząc, że przyniosą im wymierną korzyść pod postacią promocji lub kodu rabatowego. Gdy czekają w poczekalni albo odwiedzają targi, wzrok przykuwają dobrze wyeksponowane materiały. Nie zawsze o tym wiemy, ale ten klasyczny rodzaj materiałów promocyjnych jest wciąż bardzo atrakcyjny, rozpoznawalny i skuteczny – wystarczy by był on dodatkiem do większej kampanii reklamowej.

Szukając odpowiedniego dostawcy materiałów promocyjnych, warto zajrzeć na stronę https://adlove.pl/pl/, która specjalizuje się w tego typu usługach.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here